Monday, October 22, 2012

wajah-wajah Ibrahim Ali







Tak payah declared sokong sesiapa  sama ada better the devil you know than the angel you don’t..Orang tau sokong akan membawa rebah.Bila rebah, akan sedarlah diri dan akan nampak yang diatas langit yang di bawah bumi. Dibumi nasib tidak baik ,dipijak-pijak  kiranya bernasib baik dilangkah-langkah . Duduk bawah kangkang manusia yang tegak berdiri.

Wajah –wajah Ibrahim Ali. Wajah Satu- sesumpahan bertukar mengikut keadaan, sekejap jadi PAS sekejap jadi BN dan Wajah kedua - sebagai katak yang melompat-lompat cari air dan makanan.Wajah ketiga –ketua kumpulan mereka yang sudah monopos politik, yang menganggap masih gagah dikatilnya. 

 Hari ini heboh katak melalak menyuruh orang berhenti jadi wakil rakyat kerana sudah tua.Dia ini  sepatutnya peringkat awal kemenangannya dulu  di ambil  sebagai ahli dan wakil rakyat PAS  seterusnya  melantik dia sebagai Menteri Besar kerana dia paling sesuai ., Badan pagan dan pejal ,muda, tak lembik, tegap bekerja dan boleh mengejar pelabur-pelabur untuk  di bawa  ke Kelantan.

No comments:

Post a Comment