Sunday, May 20, 2012

Pelopor fitnah politik negara



Oleh kerana lamanya orang ini hidup pelbagai masalah telah di timbulkannya.Fitnah ,Dengki dan Khianat terhadap seseorang  yang  tidak sehaluan dengan nya terus di perkatakannya.Tidak mahu duduk diam selepas bersara.Dia terus bercakap walaupun dia dalam jamban manakala wartawan mendengar dan mencatat  di luar pintu jamban.Busuknya berak mamak ini hingga keluar jamban tetapi wartawan terus setia mencatatkan apa yang dicakapkan nya.

Hukum Allah yang ada dalam Al Quran tidak pernah dipersetujui.Dipertikaikan dengan mengatakan bahawa hukum tersebut di reka oleh ulama'-ulama' politik.Pernah menyarankan supaya Qur’an di tafsirkan mengikut  kehendak semasa.Banyaknya dia membaca telah banyak menerima pelbagai anugerah buku dikurniakan kepadanya. Apakah tidak ada tafsir AlQuraan dalam koleksinya.? Inilah mamak yang patut diberi gelaran "abu jahal moden".

Mamak ini yang sentiasa menjadikan undang–undang di bawah tapak kakinya, baru-baru ini memperlecehkan majlis peguam .Majlis peguam bernasib baik mamak ini tidak memerintah lagi. Kiranya dia masih menjadi ketua gangster negara Malaysia  sudah tentu majlis peguam menerima nasib macam Tun Saleh Abbas atau pun senasib dengan raja-raja melayu yang kuasa imunitinya ditarik oleh mamak ini.

Dalam usia sudah lebih 86 tahun dan menjadi ketua gangster negara lebih 22 tahun masih tidak mahu muhasabah diri dan bertaubat dari bercakap merapu dan tidak memberi  peluang orang lain menguasai media.Tidak pernah cuba duduklah dalam bilik dan sentiasa  sujud kepada Allah jadikan  berzikir dan bermunajat menggantikan cakap-cakap hal dunia berkaitan politik dan sentiasa tidak berpuasahati terhadap orang lain.Dia sentiasa menyangka umurnya panjang dan tidak ingat umurnya semakin pendek.Dia juga menyangka semasa berkuasa musuhnya 1000 orang ,selepas berhenti menjadi 500 orang.

Dosanya menjadi kepala fitnah dan mengaibkan orang dalam politik yang disah-guna hingga hari ini ,mamak inilah pelopornya.Dari zaman mamak ini perkataan liwat dan lewat anak kecil dan cucu kita menjadi “confused” apabila dalam akhbar dan tv menyebutnya setiap saat berita berkumandang .Semasa mamak ini memerintah juga media malaysia tidak menjadi sumber ilmu melainkan fitnah,sex dan propaganda.

Dalam media dari tahun 1998 hingga 2011, sudah 13 tahun,perkataan liwat dan lewat - baru anak dan cucu yang sudah pun  tingkatan 1, faham perbezaannya kerana kes liwat kedua berlaku.

Walaupun bapa  fitnah dan aib negara pernah mengaku yang dia berkuasa boleh buat apa sahaja ,walaupun mereka tidak ada salah apa pun,tapi hari ini lidah biawaknya disambung oleh lidah ular yang sama bercabang.
Kali ini seorang lagi telah menjadi mangsa anak didik mamak bapa fitnah negara dengan  mengaibkan gambar orang politik pembangkang  melayan perempuan sundal. Surat khabar lucah  dan  tv porno negara menyiarkan dan mengulas perilaku sex dalam gambar tersebut.

Dalam zaman “bapa fitnah dan aib negara "hanya seorang sahaja musuh politik yang menjadi mangsa nya tetapi dalam waktu anak didiknya berkuasa,"bapa haramjadah” dua orang musuh politik menjadi mangsa fitnah dan  aib.Semua rakyat Malaysia telah menganggap dengan berhentinya bapa Abu Jahal Malaysia maka hilang fitnah politik,sebaliknya lebih hebat perangai anak muridnya ini.

Tidak tahu apa yang hendak dicari oleh mamak ini lagi.Kuasa dan kekayaan hingga hari kiamat keturunannya  tidak habis-guna ,kecuali  keturunannya menyambung perangai Qarun.

Marilah orang islam di Malaysia ini berdoa agar mamak yang panjang umurnya ini sesekali mencuba-cuba perangai  malaikat. Dia boleh melakukan sifat tersebut kiranya dia mahu, walaupun anak,bini dan cucunya “terkojut boghok “sekejap ,tapi demi  mencapai  keredhaan Allah  lupakan sebentar terkejut tersebut.

4 comments:

  1. fikiran dia hebat tapi cacamarba. sebenar, dia ini penakut, telur kecut! Cuba ingat-ingat, dia letak jawatan selepas PRU1999 bilamana Trg terlepas akibat fitnah terhadap DSAI. Dia dah baca rakyat bencikan dia, jadi dia cabut lah sebelum PRU2004. Kini dia berkokok kembali. Piirahhh Pengkhianat!

    ReplyDelete
  2. sedapnya mulut engkau menuduh orang. mudahnya engkau buat keputusan.Nama je Islam. tapi buat keputusan tak pernah bertanya pada Tuhan.

    pernah ke engkau buat solat istikharah berkali2 sampai dapat jawapan yang mana satu pemimpin yg bercakap benar dengan yang berbohong? pernah ke? engkau ni lebih percaya pada orang yang nampak macam tok guru tapi sebenarnya munafiq..

    sudah2 lah tu. jangan lah memanjang-manjangkan dosa orang lain. solat lah mintak petunjuk yang sebenar2. semoga kita tidak terikut menjadi syaitan penyebar pembohongan...

    ReplyDelete
  3. percaya sangatlah dengan Anwar tu.
    sebagai penyokong yang tertipu, eloklah engkorang suma buat solat hajat.
    mintak Allah timpakan bala pada mana2 pemimpin yang berniat jahat dan pendusta samaada Anwar atau Mahathir.
    tengok yang mana satu akan tertonggeng dulu..
    Untuk makluman suma, dulu poknik ajis yang perasan suci tu ada kerahkan rakyat jelata untuk sembahyang hajat beramai2 untuk menghukum Mahathir. tapi alhamdullillah Mahathir sihat2 je dan bertambah2 tenaga dan kecerdasannya untuk terus berbakti pada negara..
    kalau berani buat lah solat hajat macam tu untuk Anwar pulak.
    jika benar dia seorang pendusta dan perosak negara,
    timpakan lah malapetaka dan bencana padanya...

    cubalah - kalau engkorang mengaku islam sejati..
    apa nak takut kalau pemimpin kita memang 'pemimpin sebenar'

    ReplyDelete
  4. kawan pulak taknak percaya kat sesiapa2 pun....tapi cukuplah BN 56 tahun

    ReplyDelete